SkoDeng TeaM

Wednesday, February 19, 2014

Slot 6 : "Jom Kapel?" ------> "Jom!"

Salam 1 Malaysia..

Hai semua, apa khabar? Hmmm, lama betul tak menjengah Blog ini...dah bersawang dah kan u oll? Sorry, sibuk sikit dengan life :(

Ok, bagi membersihkan kembali Blog ini Emmy nak sambung Slot-Slot cinta Emmy and Mr. Stranger..hehehe..Untuk slot kali ini iaitu slot ke-6 Emmy nak bercerita tentang kenapa Emmy pilih Mr. Stranger :D. Bagi yang dah baca slot sebelum ini pasti dah tahu yang Emmy menerima lamaran Mr. Stranger dengan hanya beberapa saat je kan? hahahaha..

Actually, benda ini berlaku dengan pantas sekali, masa tu Mr. Stranger dekat JB kerja. Emmy pula dekat rumah di Kampung. Masa ni masing-masing dah habis study dah cuma Emmy belum bekerja lagi. *Tanam anggur banyak2 dulu kat rumah..hee..

Kenapa Emmy balas mesej lamaran iaitu "Jom" dengan hanya beberapa saat saja sebab Emmy dah lama kawan dengan Mr. Stranger and I feel very2 comfortable and happy with him. Even, Emmy tahu dia ada GF. Actually, Emmy tak nak Mr. Stranger sedih lagi. Everyday, dia selalu story tentang problem dia dengan EX-GF kat Emmy. EX dia tak reply message dia, x jawab call dia, dia rindu dengan EX dia and macam2 lagi. I really2 felt sorry with him and I don't want his felt sad anymore. (I love u so much sayang)

Alhamdullilah, so far dah hampir 3 tahun kami berkawan sebagai couple. And we learn a lot about relationship dan untuk pengetahuan u olls ada 4K yang paling penting dalam hubungan tak kira lah kawan ke, couple ke, suami isteri ke apa-apa je la. 4K ini perlu ada sebagai tiang sesebuah hubungan.

-KEPERCAYAN
-KEJUJURAN
-KASIH SAYANG
-KESEFAHAMAN

Oklah, sampai di sini saja coretan Emmy bagi slot kali ini. Hopefully, Allah S.W.T dan semua akan merestui dan memberkati hubungan kami. Doa2kan kami cepat2 ke jinjang pelamin dan berkekalan hingga ke Jannah. IN SHA ALLAH, AMIN



p/s: Mr. Stranger adalah CINTA PERTAMA Emmy tau!

No comments:

Post a Comment